Belangstellenden voor deze regeling kunnen bij FrieslandCampina of DMF een setje formulieren opvragen, dat bestaat uit:
• Opzeggingsformulier van FrieslandCampina, zie hier voor een voorbeeld.
• Aanvraagformulier Vertrekregeling DMF, zie hier voor een voorbeeld.
• Verklaring Ontvangst als eerste koper van boerderijmelk, zie hier voor een voorbeeld.

Behandeling aanvraag
• DMF behandelt de aanvraagformulieren Vertrekregeling FrieslandCampina op volgorde van binnenkomst.
• Alleen volledig ingevulde en per e-mail ingezonden formulieren worden in behandeling genomen.
• De formulieren dienen gezonden te worden aan: info@stichtingdmf.nl.

Indien de aanvraag voor de vertrekpremie is ingediend vóór bekendmaking van het einde van de vertrekregeling, maar geen of onvoldoende volume meer beschikbaar is onder de regeling, kan de aanvrager contact opnemen met Zuivelcoöperatie FrieslandCampina U.A om de opzegging van zijn/haar lidmaatschap in te trekken.

FrieslandCampina
Binnendienst
telefoon 033 - 7133000
binnendienst@frieslandcampina.com

Stichting DMF

Formulieren
Voor het opvragen van formulieren kunt u een e-mailbericht sturen aan info@stichtingdmf.nl. U ontvangt dan de formulieren per e-mail.

Telefonisch contact
Voor telefonische afstemming kunt u een e-mailbericht met uw telefoonnummer sturen aan info@stichtingdmf.nl. We nemen dan contact met u op.